Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Kata Kata Bijak Cinta Terbaru 2019 Romantis & Lucu dan Menghibur

Jadi, anda jatuh cinta dan anda mendapati diri anda berfikir tentang orang yang istimewa sepanjang hari? Pada Artikel ini, anda akan dapati koleksi banyak kata cinta yang indah, Perasaan cinta dan perkataan cinta dengan istimewa  Anda boleh menggunakannya untuk menyatakan perasaan anda serta peringatan harian cinta  anda kepada orang-orang istimewa anda berikut 160 kata-kata Bijak tentang cinta.

Kata kata bijak singkat · ‎Kata kata bijak motivasi · ‎Kata kata bijak cinta

Kata-Kata Bijak Cinta


Jiwa anda seperti ruang luar: begitu besar dan begitu misteri. Saya percaya bahawa cinta sejati adalah hubungan istimewa dua jiwa dan saya sangat berharap saya boleh menjadi angkasawan yang akan mengetahui semua rahsia yang anda sembunyikan.

Anda jambatan saya untuk kebahagiaan. Anda menara saya yang mengangkat saya ke syurga. Anda istana saya yang melindungi saya dari kesedihan. Dan pasti, tidak ada keraguan bahawa anda adalah penciptaan genius seni bina yang sangat berbakat.

Saya di sini untuk menyembuhkan semua luka anda dan membuat anda gembira. Saya tidak akan membiarkan anda turun atau membuat anda menangis. Percayalah. Dan jika anda mahu saya pergi, saya akan pergi. Kerana satu-satunya perkara yang penting adalah kesejahteraan anda. Hanya tahu itu.

Anda seperti pelangi: begitu banyak warna dan bayang-bayang. Anda selalu membuat saya mengagumi awak. Alam telah menciptakan anda begitu cantik, dan kadang kala saya ragu-ragu jika saya adalah perlawanan yang baik untuk anda.

Cinta adalah satu perkara yang mengagumkan yang setiap orang daripada kita mesti mengalami sekurang-kurangnya sekali dalam hidup. Walaupun anda belum menemui cinta anda, jangan risau, dengan masa yang datang kekasih!

Anda adalah orang yang memahami saya tanpa perkataan. Anda adalah orang yang membuat saya ketawa walaupun semuanya buruk. Anda mempunyai kekuatan untuk menyembuhkan luka saya. Anda sangat istimewa kepada saya dan saya berharap kami tidak akan berpisah.

Baru-baru ini saya telah memikirkan hidup saya dan saya telah memahami bahawa semua kenangan yang saya ada adalah tentang anda. Saya ingat setiap perkara kecil dan ia membuatkan saya sangat gembira. Anda membuat saya gembira. Tolong jangan berhenti.





kata kata bijak

Masa terbang sangat cepat, itulah sebabnya saya tidak mahu membuang masa seminit. Saya mahu memberi maksud dan makna hidup saya. Dan saya perhatikan satu perkara yang menarik: setiap kali saya bersama anda, hidup saya benar-benar masuk akal. Bagaimana anda melakukannya?

Tidak kira sama ada panas atau sejuk di luar atau sama ada saya mempunyai masalah di tempat kerja atau semuanya baik-baik saja, kerana anda akan sentiasa mempunyai tempat di dalam hati saya. Anda boleh selalu bergantung kepada saya, kerana cintaku untuk anda adalah muktamad dan tidak bersyarat.

Mereka mengatakan cinta adalah buta, tetapi sebenarnya ia telah membuka mataku dan mengubah saya menjadi lebih baik. Terima kasih kepada awak, sekarang saya tahu apa cinta sejati.

Ia mengambil satu pandangan kepada anda untuk jatuh cinta dengan anda. Ia mengambil masa satu hari untuk anda memahami bahawa saya ingin menjadi tua dengan anda. Anda luar biasa dan saya tidak mahu kehilangan anda.

Jika anda adalah lagu yang indah, anda akan menjadi kegemaran saya. Jika anda adalah buku, anda akan mengubah fikiran saya selama-lamanya. Tetapi anda adalah anda, dan saya suka anda tidak kira apa.

Mereka berkata jika anda mencintai seseorang, biarlah dia pergi. Saya ingin anda tahu bahawa saya sangat mencintai anda sehingga saya akan membiarkan anda pergi, jika anda mahu, walaupun ia akan menyakitkan ...

Setiap kali saya melihat Matahari bersinar terang, saya berfikir tentang anda. Dan anda tahu apa? Beribu-ribu matahari tidak dapat mengungkapkan cahaya yang berasal dari jiwa yang indah dan wajah malaikat.

Jika saya boleh, saya akan memberikan bintang-bintang yang berkilau di langit malam,
Matahari yang bersinar pada hari yang cerah,
Tetapi saya hanya boleh memberi cintaku, saya harap itu cukup.

Anda seperti gambar yang dicat oleh seorang artis genius: begitu cantik dan begitu misteri. Saya berharap suatu hari anda akan membenarkan saya menyelesaikan teka-teki ini, kerana saya bodoh untuk anda dan anda semua boleh berfikir.

Saya suka anda seperti anda. Saya tahu bahawa tiada siapa yang sempurna, tidak juga saya, tetapi saya suka setiap ciri anda. Dan jika anda berubah, saya tidak akan berhenti menyayangi anda, kerana intipati anda tetap sama untuk saya.


kata kata mutiara

Madu, jika anda pergi, semua dunia akan berhenti. Burung-burung akan berhenti menyanyi dan matahari akan berhenti bersinar. Dan anda satu-satunya yang dapat membetulkannya. Saya harap kita tidak akan berpisah, kerana cintaku untuk anda kekal.

Kami sangat berbeza, tetapi kami masih saling mencintai. Kami tidak pernah tahu apa yang akan datang, tetapi bersama-sama kita akan mengatasi apa-apa kesusahan dan melawan sebarang kesedihan. Sekiranya kita saling mengasihi, benar dan sepenuhnya, maka tidak akan menyakiti kita.

Pertemuan anda adalah seperti jawapan kepada doa, saya menjadi lebih bahagia, hati saya selalu terasa baik, saya merasa baik, dan saya tahu pasti, awak berasa baik juga.


Terdapat begitu banyak jalan untuk berjalan dan ramai orang untuk berjumpa, tetapi dari semua jalan yang ada, saya telah memilih satu tempat yang saya jumpa dengan anda - orang yang paling hebat di dunia. Saya percaya, nasib dan bersama kita akan memenuhi takdir kita dan menjadi gembira.


Kadang-kadang saya ingin menjadi cawan kegemaran anda, jadi anda boleh menyentuh dan menahan saya dalam tangan cantik setiap hari. Kadang-kadang saya ingin menjadi selimut kegemaran anda, jadi saya boleh membuat anda berasa selesa dan hangat. Kadang-kadang saya ingin menjadi malaikat penjaga anda untuk melindungi anda daripada kejahatan dan kesedihan.


Darling, yang saya mahukan adalah tinggal bersama anda sepanjang hayat saya. Anda memberi saya keselesaan, keyakinan dan inspirasi. Saya benar-benar berharap bahawa anda berasa sama ketika anda berada di sebelah saya.

Cinta ada dalam butirannya, tetapi ia juga mengenai kesungguhan dan tawaran besar. Cinta adalah kuat, tetapi kadang-kadang ia memerlukan keheningan. Cinta adalah apa yang menghubungkan dua orang dan menghangatkan hati mereka walaupun mereka jauh dari satu sama lain. Cinta sangat pelbagai, tetapi pada masa yang sama stabil dan selamat. Cinta adalah apa yang berlaku di antara kita.

Anda tahu rahsia hati saya, anda mempunyai kunci untuk membuka hati saya, dan saya pasti anda tidak akan kehilangan atau membuangnya!

Saya tahu bahawa kadang-kadang kehidupan menjadi sukar, tetapi anda tidak bersendirian. Anda sentiasa boleh bergantung kepada saya, kerana membuat anda bahagia adalah misi hidup saya dan saya tidak akan gagal anda, cintaku.


Cinta


Kehidupan kami penuh dengan hantu: hantu orang yang kami temui atau perkara yang kami lakukan. Sesetengah kenangan adalah beban berat untuk dibawa. Tetapi saya berjanji anda boleh berkongsi kenangan dan kebimbangan anda dengan saya dan kami akan membawanya bersama sepanjang hayat. Ini adalah yang terbaik yang boleh saya lakukan untuk orang yang paling saya sukai.


Saya akan mengikuti anda di seluruh dunia. Saya akan buat apa sahaja untuk awak. Jika anda sedih, saya akan melakukan segala yang saya dapat untuk membuat anda bahagia. Jika anda letih, saya akan mengisi anda dengan tenaga dan kegembiraan. Saya benar-benar milik anda dan anda perlu tahu.


Apabila anda bercakap, saya mendengar suara malaikat. Apabila anda tersenyum, saya akan buta kerana cahaya yang datang dari wajah anda. Apabila anda memandang saya, saya akan kehilangan minda saya sepenuhnya. Apa yang kamu buat kepada saya? Saya rasa, cinta itu.

Saya sangat sayangkan anda supaya saya gila. Saya tidak boleh berhenti berfikir dan bermimpi tentang anda. Hanya ia membuatkan saya berasa hidup dan memberikan makna hidup saya. Tolong, jangan ambilnya dari saya.

Saya mempunyai impian - untuk bersama dengan anda sehingga sepanjang hari saya. Saya akan melakukan semua yang diperlukan untuk membuat impian ini menjadi kenyataan. Saya berharap anda mempunyai impian yang sama dan bersama-sama kami akan membina masa depan bersama kami.

Anda seperti makhluk yang ajaib dan sukar dipercayai. Anda melakukan sihir dengan cintamu. Saya tidak dapat membayangkan hidup saya tanpa perasaan yang indah yang anda berikan kepada saya setiap kali anda bercakap dengan saya, memeluk saya, mencium saya. Ia adalah langit di bumi.


Saya tidak pernah percaya cinta. Saya fikir saya hanya kisah dongeng untuk kanak-kanak. Tetapi saya bertemu dengan anda dan anda mengubah segala-galanya. Sekarang saya percaya cinta dan cerita dongeng. Terima kasih kerana menjadikan saya orang percaya.


Cinta adalah ubat terbaik; ia membawa anda sangat tinggi dan membuat anda melupakan dunia sebenar. Kecanduan cinta adalah ketagihan yang paling menyenangkan yang pernah ada. Anda ubat saya, ketagihan saya, dan saya tidak mahu ia berhenti.

Perkara-perkara yang paling indah berlaku apabila anda mengharapkan mereka sekurang-kurangnya. Kami saling bertemu di masa-masa sukar untuk kami berdua dan menjadi penuntun bagi satu sama lain. Saya percaya, jika kita bersama, tiada apa yang akan menyakitkan kita. Anda sentiasa boleh bergantung kepada saya.

Saya hanya ingin memberitahu anda bahawa jatuh cinta dengan anda
Adakah perkara terbaik kedua yang berlaku kepada saya,
Kerana yang pertama bertemu dengan anda!

Anda semua saya mendapat. Saya tidak pernah terfikir bahawa semua kebahagiaan di dunia mungkin sesuai dengan satu orang. Dan orang ini adalah awak. Anda adalah keajaiban kelapan dunia dan saya tidak akan berhenti mengagumi anda.

kata kata semangat

Kehidupan akan menjadi tempat yang gelap tanpa anda. Saya suka dengan sepenuh hati dan saya ingin mengucapkan terima kasih atas setiap ingatan yang anda berikan kepada saya.

Apabila anda jatuh cinta, ia seperti permulaan yang baru dan peluang yang baik untuk melupakan kegagalan dan kekurangan anda. Ia adalah halaman baru dan sama ada ia akan menjadi cerita gembira atau tragedi, bergantung pada apa yang akan anda tulis di dalamnya. Saya mahu anda dan saya menjadi penulis bersama dan menulis kisah cinta yang tidak dapat dilupakan tentang kami.

Cinta adalah udara yang saya nafas. Tanpa anda, sayang saya, saya tidak akan hidup, kerana anda mempunyai sekeping hati saya, dan itulah sebabnya saya memerlukan anda dengan sampingan saya.

Cinta adalah seperti burung yang memelihara kebebasan, kerana ia tidak mentolerir kawalan. Cinta adalah seperti ikan yang boleh dengan mudah menyelinap melalui jari anda jika anda memerah terlalu keras. Cinta dibina atas kepercayaan dan inilah satu-satunya cara untuk menjadikannya kuat dan setia. Saya percaya kami berdua akan memilih cara ini dan mencapai kebahagiaan kami.

Apabila anda bersebelahan dengan saya, atau apabila kita terpisah,
Anda sentiasa yang pertama dalam fikiran saya dan di dalam hati saya.

Setiap cerita cinta adalah kisah tentang dua orang yang melakukan segala yang mereka mampu untuk saling membuat bahagia. Semua yang saya mahu lakukan adalah membuat anda bahagia sepanjang hayat saya. Dan saya harap anda juga mahukannya.
cinta imej

Apabila saya melihat ke langit malam dengan ribuan bintang, saya masih ingat mata anda, kerana mereka berkilau sama seperti bintang. Apabila saya melihat matahari, saya ingat anda, kerana anda tidak hanya mencerahkan hari saya, tetapi hidup saya.


Kata Cinta


Cinta boleh merosakkan dan kreatif, menyakitkan dan penyembuhan. Cinta boleh menjadi sangat berbeza sehingga kadangkala kita tidak dapat memahami sama ada cinta atau sesuatu yang lain. Tetapi saya tahu bahawa selagi dua orang mahu kekal bersama, mereka akan menghadapi semua cabaran yang membuat mereka menjadi kebahagiaan.
cinta bahagia pasangan bahagia

Setiap hari saya ingin mempunyai anda di sebelah saya,
Apabila anda tidak berada di sini, saya sentiasa sedih,
Apabila anda berada di sini, hati saya penuh kegembiraan,
Saya tidak mahu kehilangan anda.

Setiap kali saya berfikir tentang berputus asa, saya berfikir tentang anda dan ia memberi saya kekuatan. Entah bagaimana anda memotivasi saya dan mengisi saya dengan ilham. Rasa cinta dan rasa terima kasih yang mengagumkan membawa saya melalui kesusahan untuk kebahagiaan. Kebahagiaan kami.
cinta pasangan gambar

Mereka mengatakan tidak berapa lama anda mengenali seseorang, untuk mengetahui ia adalah cinta sejati, saya tahu kita tidak pergi ke belakang, tetapi ia berasa seperti saya telah mengenali anda selama-lamanya, kerana kita dimaksudkan untuk satu sama lain.

Apabila satu pintu ditutup, yang lain dibuka. Tetapi apabila saya berjumpa dengan anda, begitu banyak pintu dibuka seketika dan saya sempat melihat apa yang tersembunyi di belakang masing-masing. Pintu ini adalah cara saya untuk kebahagiaan, cinta dan inspirasi.

Cinta adalah apa yang saya lihat apabila anda tersenyum,
Cinta adalah apa yang saya rasa apabila anda menyentuh saya,
Cinta adalah apa yang saya dengar apabila anda mengatakan sesuatu,
Cinta adalah apa yang kita kongsi!

Kadang-kadang suka sakit, kadang-kadang ia membuat anda benar-benar bahagia. Bagaimanapun, ini sesuatu yang membuat anda berasa hidup dan memberi anda selera untuk hidup. Kerana anda, saya lapar sekarang dan ingin mendapatkan dari kehidupan sebanyak mungkin.


Saya masih ingat hari-hari yang saya fikir saya mempunyai berlian, tetapi kini saya mempunyai anda, saya tahu saya pernah mempunyai batu, dan anda adalah yang saya tidak mahu kehilangan.

Saya fikir bahawa hidup adalah rentetan siksaan dan kesakitan yang tidak pernah berakhir sebelum saya bertemu dengan anda. Anda telah mengubah pandangan saya pada kehidupan dan membantu saya melihat sisi yang baik. Dan saya sangat berterima kasih kepada anda kerana itu.


Anda adalah matahari saya, bintang saya, langit saya ...
Yang saya benar-benar suka dan dijaga,
Saya tidak memerlukan orang lain, tetapi anda,
Mata anda dan senyuman anda!

Mereka mengatakan bahawa cinta sejati hanya boleh berlaku sekali sahaja. Tetapi saya tidak mempercayainya, jika tidak, bagaimanakah kita dapat menerangkan hakikat bahawa saya terus jatuh cinta dengan anda berulang kali?
suka .

Saya tahu bahawa kita kadang-kadang bertarung, tapi sayang anda adalah segalanya, jika saya boleh memberi anda semua bunga di dunia, tetapi sebaliknya saya memberikan cintaku.

Hanya ada beberapa perkara yang menghangatkan saya, apabila saya sedih dan sejuk. Cahaya matahari, selimut kegemaran saya dan cintamu. Jika anda mengambilnya dari saya, saya akan menjadi beku selama-lamanya. Anda adalah cahaya matahari saya, anda adalah harapan saya dan saya tidak dapat membayangkan hidup saya tanpa anda.

cinta 
Saya suka anda bulan dan belakang, dan anda tahu itu. Saya tidak akan membiarkan anda turun, walaupun anda membuat saya marah, anda sentiasa boleh meminta nasihat saya, saya tidak akan meninggalkan anda.

Setiap hari kita memilih sesuatu: apa yang perlu dipakai, apa yang hendak dimakan, siapa yang hendak dibicarakan. Dan saya sangat gembira mengetahui bahawa saya telah dipilih oleh anda - orang yang paling menakjubkan di planet ini. Saya percaya bahawa pilihan anda tidak sengaja dan kami akan menghabiskan banyak tahun yang indah bersama dalam cinta dan kedamaian.

Apabila anda pergi, saya penuh dengan kesedihan,
Apabila anda berada di sebelah saya, saya sangat gembira,
Setiap hari saya merasa bahawa saya tidak boleh hidup tanpa anda.

Kami tidak pernah tahu apa masa depan untuk kita, tetapi kita tahu bahawa semua yang kita ada sekarang boleh berubah dalam seketika. Kita perlu menikmati setiap minit dan melakukan segala yang kita boleh untuk mengekalkannya daripada berantakan. Semoga cinta kita dapat membantu kita.

kata-kata cinta


Matahari tidak bersinar terang
Apabila anda tidak bersama saya,
Langit tidak biru
Sama seperti anda, dan itulah sebabnya saya sayang anda!

Hadiah terbaik adalah yang dihantar dari atas. Dan anda betul-betul hadiah ini. Anda bermaksud dunia untuk saya dan saya tidak akan menjual anda kepada orang lain, kerana kehilangan anda adalah sama seperti kematian.

Anda ahli silap mata sebenar, kerana tidak ada cara lain saya dapat menerangkan bagaimana perasaan saya apabila saya di sebelah anda. Saya merasakan sihir sebenar berjalan melalui urat saya dan membuat jalan ke hati saya. Anda mengisi dengan harapan dan berkilau. Anda mengisi dengan cinta.
cinta cita-cita

Anda tahu anda benar-benar mencintai seseorang, apabila semua yang anda boleh fikirkan adalah orang itu sahaja. Apabila anda tidak boleh tanpa dia, dan apabila anda sentiasa mahu melihat dia tersenyum ... Nah, sekarang saya tahu - Saya sayang anda!

Saya tertarik kepada anda dengan cara yang pelik. Saya berfikir tentang anda sepanjang masa. Senyuman gembira dan mata berkilauan ada di dalam fikiran saya tidak peduli apa yang saya lakukan. Satu pemikiran tentang anda sudah cukup untuk mengisi hati saya dengan sukacita. Terima kasih kerana menjadi milik saya.

Ahli falsafah yang hebat sepanjang masa bergelut dengan persoalan cinta apa. Ada yang mengatakan ia hanya beberapa reaksi kimia khas dalam tubuh kita. Ada yang mengatakan itu adalah satu rahmat dari atas. Saya tidak menemui jawapannya juga, tapi ada satu perkara yang saya tahu pasti: jika anda benar-benar mencintai seseorang, anda akan menyukai orang ini dalam semua keadaan. Saya sayang, saya sayangkan awak apabila awak kuat dan apabila awak lemah, apabila awak sihat dan ketika anda sakit, apabila anda gembira dan apabila anda sedih. Dan ia tidak akan berubah. Percayalah.


Saya berharap saya boleh berkongsi segala-galanya dengan anda,
Semua detik-detik yang sedih dan gembira,
Ups dan down anda,
Setiap saat semenjak hari anda.

Saya percaya bahawa orang perlu berjuang untuk khazanah seperti itu, seperti cinta, harapan dan kebahagiaan. Hanya berperang menjadikan mereka sangat berharga dan dialu-alukan. Tetapi anda tidak boleh berjuang sendiri, kerana kesepian membunuh. Jadi mari kita berjuang untuk kebahagiaan kita dan saya berjanji kita akan menjadi raja dan ratu kebahagiaan!

Anda tahu saya suka anda, dan anda tidak boleh lupa, kerana anda adalah matahari saya, langit saya dan dunia saya ... anda adalah segalanya!

Ia sangat mudah untuk menjadi licik dan sinis dan sangat sukar untuk mencari cahaya dan kebaikan di dalam jiwa anda. Yang menghairankan, saya dapati semuanya dan anda adalah sebab mengapa. Sekiranya saya kehilangan anda, saya akan kehilangan semua harapan dan kepercayaan. Tetapi jika anda tinggal dengan saya, anda akan menjadikan saya orang yang paling bahagia di Bumi.

Anda tahu bahawa anda mencintai seseorang, apabila anda tidak boleh berhenti berfikir tentang orang ini. Anda tahu bahawa anda jatuh cinta dengan seseorang, apabila anda bermimpi membelanjakan seluruh hidup anda dengan orang ini. Itu betul-betul bagaimana saya rasa tentang awak.
cinta perkataan

Cinta adalah hanya satu perkataan pendek, tetapi ia boleh mengatakan banyak ... Walaupun anda tidak mahu mengatakannya, atau anda takut ... anda tahu anda tidak seharusnya, dan itulah sebabnya saya katakan - Saya sayang anda!

Hanya Bulan yang dapat mencintai Bumi dengan cara saya mencintaimu. Walaupun anda tidak melihat saya untuk beberapa lama, saya masih akan kembali pada penghujung hari. Walaupun saya jauh, saya orang yang paling dekat dalam hidup anda. Saya tidak akan menyerah kepada kita, cinta.

Apabila saya berfikir bahawa saya menghabiskan masa bertahun-tahun tanpa anda, saya menjadi sangat gila. Ia adalah pinggang hidup saya. Dan kemudian awak datang, bayi. Anda memenuhi kehidupan saya dengan rasa dan kasih, dan tidak ada lagi yang saya boleh meminta. Bumi berputar kerana cinta gergasi dan kuat kita bergerak.

Cinta dilahirkan dari kegembiraan untuk melihat satu sama lain.
Cinta jatuh dari keperluan untuk bersama sepanjang masa.
Akhirnya, menjadi mustahil untuk berpecah.
Inilah cinta.

Saya tidak akan membiarkan anda pergi, manis. Anda adalah makna hidup saya, dan saya benar-benar tidak dapat membayangkan diri saya tanpa anda sentiasa berada di sekelilingnya. Saya ingin mendengar suara anda apabila saya bangun pada waktu pagi dan tidur pada waktu malam. Anda adalah harta saya.

Saya telah melihat banyak bintang di langit, tetapi anda, cinta saya, bersinar terang. Saya tidak akan faham mengapa seorang gadis seperti anda boleh jatuh untuk seseorang seperti saya, tetapi saya rasa seperti orang yang paling bahagia di seluruh dunia. Cintaku kepada kamu tidak akan mati.

Saya tidak pernah bosan mendengar ceritamu yang anda beritahu saya sepanjang hari, walaupun mereka berbunyi sama, saya suka apabila anda bercakap, tersenyum, ketawa, dan saya tidak mahu melihat anda menangis, kerana air mata anda menyakiti saya. Saya sayang awak!

Saya akan berjuang untuk anda, cinta. Tidak ada yang dapat menghalang saya daripada kebahagiaan dan keselamatan anda. Saya rasa saya dapat memindahkan gunung apabila saya bersama anda, dan saya benar-benar boleh melakukan apa sahaja untuk membuat anda tersenyum. Cinta anda tanpa henti.

Katakan sahaja anda mencintai saya - dan hari saya akan menjadi hari yang terbaik dalam hidup. Apa yang saya perlukan adalah anda di sebelah saya, tersenyum dan ketawa seperti yang anda boleh. Kehidupan saya hanyalah kekosongan tanpa anda di dalamnya, jadi bayi sila, jangankah anda meninggalkan saya.

Cara anda memandang saya membuatkan saya berasa seperti saya ratu di dunia. Setiap hari anda membuat saya berasa begitu hebat dan disayangi, saya tidak boleh lebih berterima kasih kepada anda kerana semua cinta yang anda berikan kepada saya. Saya berjanji untuk melakukan yang terbaik untuk membuat anda merasa sama. Cinta anda sukar dipercayai.


Cinta adalah segala-galanya. Di mana-mana sahaja. Ia dalam mesej yang anda hantar kepada saya, ia adalah dalam kata-kata yang anda katakan kepada saya dan ia berada di mata anda apabila anda melihat saya. Cinta ada di hati saya dan dalam fikiran saya. Cinta adalah anda dan saya.

Ia lucu, tetapi saya tidak pernah terfikir kita bersama. Nampaknya mustahil bagi kita untuk menghabiskan satu minit tanpa menjerit sesama sendiri, tetapi entah bagaimana saya jatuh untuk kamu seperti gila. Saya tidak dapat membayangkan hidup saya tanpa anda, madu.

Apabila saya bertemu dengan anda saya faham bagaimana orang menulis semua lagu cinta yang kita dengar di radio setiap hari. Ia sememangnya perasaan yang luar biasa, anda tidak boleh menyimpannya di dalam, jadi anda meletakkan cinta anda dengan kata-kata dan sihir berlaku. Setiap lagu cinta adalah mengenai kami. Anda adalah segalanya, bayi.

Sukar untuk saya memahami apa cinta. Tetapi entah bagaimana anda berjaya membuat saya berasa begitu istimewa, saya tidak boleh lebih bersyukur atas apa yang telah anda lakukan kepada saya. Seluruh hidup saya telah berubah dengan cara yang paling ajaib. Saya sayang awak.

Cinta adalah perasaan yang tidak dapat dijelaskan. Ia sangat besar yang tidak sesuai dengan apa-apa perkataan, terutama ketiga-tiga kata mudah ini "Saya sayang kamu". Saya mahu cinta kita menjadi istimewa dan unik. Saya mahu ia menjadi abadi.

Apabila tangan anda menyentuh saya, saya rasa saya jatuh ke dalam kepingan kecil. Saya ingin lebih banyak, dan itulah cintaku kepada anda untuk saya. Jangan berhenti melihat saya seperti yang anda lakukan. Jangan berhenti mencintai saya, dan cintaku tidak akan mati.

Saya masih ingat kali pertama saya melihat wajah awak. Saya tersesat di mata yang berkilat dan segera jatuh untuk anda. Anda telah mendapat saya di bawah ejaan anda, dan saya mahukan sihir ini kekal selama-lamanya. Saya suka anda seperti saya tidak pernah menyayangi sesiapa pun sebelum ini. Ia istimewa, bayi.

Kadang-kadang seolah-olah saya bermimpi, menyebabkan cinta anda adalah sesuatu yang tidak semestinya nyata. Saya tidak boleh mendapatkan cukup dari anda, dan bahagian yang terbaik ialah saya tahu anda merasakan yang sama tentang saya. Saya suka anda insanely.
jantung kad cinta

Saya tidak boleh menghabiskan hari tanpa anda, tidak boleh anda lihat?
Saya sangat mencintaimu. Anda adalah sebahagian daripada saya dan ini adalah selama-lamanya.

Anda adalah satu-satunya orang yang boleh membuat saya ketawa walaupun saya rasa hidup saya hancur. Saya menghargai begitu banyak, bayi. Saya rasa anda adalah cinta dalam hidup saya, dan saya akan melakukan segala-galanya untuk menjadikannya kekal selama-lamanya. Cinta kepada Bulan dan belakang.

Berada dengan anda seperti tinggal di Syurga di Bumi. Anda membuat hidup saya begitu istimewa, sepertinya setiap hari adalah hari jadi saya. Saya tidak pernah bertemu dengan seseorang yang luar biasa seperti anda. Bayi, saya tidak akan berhenti menyayangi awak. Anda adalah perkara terbaik yang pernah berlaku kepada saya.
motivasi cinta

Tiada siapa yang tahu saya lebih baik daripada anda. Sebaik sahaja saya memberikan hatiku dan saya tahu bahawa saya telah membuat pilihan yang tepat. Saya tahu bahawa anda tidak akan membiarkan saya turun. Sokongan anda yang tidak berkesudahan adalah sesuatu yang memenuhi saya dengan kekuatan dan keyakinan. Saya suka anda tanpa henti.

Ibu saya selalu memberitahu saya untuk berhati-hati apabila mencintai. Hati memecahkan begitu mudah, tetapi sukar untuk membawanya semula. Tetapi saya tahu bahawa kali ini ia adalah benar. Saya suka anda dengan insan, dan saya tahu anda merasakan cara yang sama tentang saya juga.

Cinta bukan apabila anda membelikan saya, apabila anda merosakkan saya dengan hadiah, cinta adalah apabila saya melihat senyuman anda dan apabila anda memberikan saya pelukan anda, saya suka anda!

Untuk mencintai seseorang seperti anda adalah perkara yang paling mudah dilakukan, kerana anda begitu cantik. Setiap freckle di wajah anda adalah sempurna, setiap kerutan tunggal menakjubkan. Hati raksasa anda penuh cinta dan kebaikan; Saya tidak pernah bertemu dengan seseorang yang murah hati seperti anda. Anda adalah segala-galanya kepada saya. Saya suka anda insanely.

Setiap kali saya mendengar lagu cinta saya segera memikirkan anda. Rasa yang anda berikan kepada saya adalah tidak dapat dijelaskan, ia mengisi hati saya dengan kegembiraan dan harapan, dan walaupun saya berasa buruk, anda sentiasa ada untuk memberitahu saya bahawa semuanya akan baik-baik saja. Anda adalah ksatria saya dalam perisai bersinar.

Saya tidak fikir saya adalah orang yang paling baik di dunia, bahkan tidak rapat, tetapi entah bagaimana anda membawa yang terbaik dalam diri saya. Anda menyinari hidup saya dengan keyakinan yang tidak berkesudahan, hati anda adalah yang paling berat, kerana anda mempunyai banyak cinta di dalamnya. Anda sangat berharga. Terima kasih untuk segalanya.

Hati saya lebih cepat apabila anda berada di sekeliling. Seluruh tubuh saya gemetar apabila saya mendengar suara manis anda, saya meleleh ketika saya melihat anda. Saya sangat suka dengan anda dan saya tahu bahawa cinta ini benar. Terima kasih kerana menjadi milik saya, babe.

Untuk mencintai seseorang bermakna memberi tanpa mahu menerima. Saya sangat sayang dengan anda, saya ingin memberi anda semua yang saya ada. Hati saya, hidup saya, seluruh dunia akan menjadi milik anda jika anda hanya mengatakan bahawa anda mahu. Saya akan buat apa sahaja untuk anda, cinta.

Apabila saya tidak melihat anda setiap hari, saya fikir anda sepanjang masa,
Apabila saya melihat anda setiap hari, saya fikir betapa bertuahnya saya benar-benar mempunyai anda.
Saya sayang awak!

Kadang-kadang ia menyakitkan untuk mencintaimu. Saya berasa begitu kosong apabila anda tidak menghantar saya kembali atau terlambat untuk makan malam. Namun demikian, saya tidak akan menyerah pada hubungan ini, kerana saya sangat mencintaimu. Anda separuh saya yang lain, sayang. Terima kasih kerana menjadi diri sendiri.

Anda tahu apa yang saya baru sedar? Ia memukul saya seperti satu batu bata. Bayi, saya tidak boleh hidup tanpa anda. Anda adalah sebab saya bangun pada waktu pagi, anda adalah udara di dalam paru-paru saya dan Matahari di langit. Tiada seorang pun seperti anda. Saya sayang awak.

Cerita cinta yang paling tidak sepatutnya sempurna, sayang. Tidak mengapa jika kita bertarung dan kadangkala kadangkala, kerana inilah yang menjadikan hidup kita lebih ghairah dan menarik. Saya tidak boleh bosan dengan anda. Saya sayang kamu lebih daripada apa sahaja di seluruh dunia.

Tidak ada kata-kata yang boleh menggambarkan perasaan saya tentang anda. Mengasihi anda adalah perasaan kosmik yang tidak berkesudahan, dan saya tahu bahawa anda melihatnya di mataku apabila saya melihat anda. Saya mahu anda menjadi saya hingga akhir zaman. Sayang awak selamanya.

Sukar untuk saya mempercayai seseorang lagi. Saya telah terluka terlalu banyak tomes supaya saya tidak percaya bahawa seseorang boleh menyembuhkan hati saya seperti yang anda lakukan. Anda menyelamatkan saya dari berantakan, bayi. Saya sangat mencintaimu.

Hubungan sukar. Kita berjuang, kita berhujah dan tidak bercakap antara satu sama lain dari semasa ke semasa. Tetapi anda tahu apa yang lebih sukar? Tidak ada di pihak saya. Saya akan mengasihi anda selama-lamanya, dan bukan hanya kata-kata kepada saya. Anda adalah segalanya.

ini adalah tujuh bilion orang di dunia, tetapi di dunia peribadi saya hanya ada satu dan itu adalah anda, cintaku.

Anda berbau seperti lavender dan kopi pagi. Tangan anda lebih lembut daripada daun mawar, ciuman anda lebih manis daripada madu. Setiap bahagian saya gila cinta kepada anda, dan saya mahu menghabiskan seumur hidup dengan anda di sebelah saya.

Cinta adalah apabila anda mahu kembali apa pun. Walaupun kita berjuang dan kamu mengatakan bahawa kamu tidak mahu melihat saya, saya tahu bahawa pada akhirnya saya akan memegang anda, mencium anda, berbisik bahawa segala-galanya akan menjadi baik, dan ia akan menjadi, bayi. Saya suka anda tanpa henti.

Tidak ada cara saya dapat menerangkan cara saya merasakan anda. Saya tidak boleh bernafas, makan atau tidur apabila anda tidak menghantar saya kembali, saya bimbang tentang anda begitu banyak gila. Saya mahu anda sentiasa berada di sekitar, bayi. Saya sangat mencintaimu.

Sukar bagi saya untuk memahami bagaimana hubungan kerja. Saya tidak dapat menangani fakta bahawa anda boleh mencintai seseorang sehingga anda memutuskan untuk tinggal bersama orang ini atau bahkan berkahwin akhirnya. Tetapi sekarang saya dapat. Saya sayang kamu, sayang. Anda adalah segalanya.

Saya tidak boleh berhenti memikirkan awak. Apabila saya melepak dengan kawan-kawan saya, mereka menjadi sangat marah sebab saya selalu membintangi telefon yang menunggu teks anda. Anda adalah akhir saya dan permulaan saya. Tiada seorang pun seperti anda, madu. Suka awak sangat.

Saya fikir bahawa cinta sejati adalah apabila anda ingin seseorang yang terbaik dari semua, walaupun ia bermakna anda perlu menderita. Saya tahu bahawa ia tidak berlaku di sini, tetapi saya mahu anda gembira walaupun ia bermakna saya perlu melangkah semula. Anda adalah segalanya, bayi. Saya suka anda tanpa henti.

Saya suka anda, seperti saya tidak pernah suka sebelum ini,
Saya selalu ingin tahu perasaan itu.
Sebab hanya apabila saya jatuh cinta dengan anda,
Saya mula menikmati hidup saya.

Suara anda adalah lagu yang indah yang saya ingin dengar setiap kali saya bangun. Cinta anda memenuhi jiwaku dengan damai dan harmoni, dan apa yang boleh saya fikirkan adalah anda. Setiap satu detik dalam hidup saya - anda, bayi. Saya suka anda ke Bulan dan kembali.

Kadang-kadang saya nampak bahawa saya sedang bermimpi terjaga, sebab anda mempunyai sisi saya adalah sesuatu yang tidak benar. Anda membuat hidup saya kisah dongeng dan saya ketagih dengan perasaan yang anda beri saya setiap hari. Cukup yakin ia dipanggil cinta, bayi. Jadilah saya hingga akhir zaman.

Bersama dengan anda adalah berkat terbesar yang pernah saya terima. Awak adalah segalanya. Masa lalu saya, masa kini, masa depan saya. Tiada siapa yang boleh membuat saya ketawa seperti anda, tiada siapa yang boleh membuat saya sangat gembira dan bersyukur. Saya diberkati dengan kehadiran anda dalam hidup saya. Suka awak sangat.

Bayi, anda adalah batu saya. Saya telah mencari seseorang seperti anda sepanjang hidup saya, walaupun saya tidak tahu bahawa saya memerlukan anda begitu buruk. Cinta anda memenuhi kehidupan saya dengan akal, dan setiap kali anda tersenyum dunia saya menyala. Terima kasih kerana anda, cinta.

Cinta saya untuk anda tidak dapat dijelaskan. Saya menjadi keliru dengan cuba menjelaskan betapa saya memerlukan anda dalam hidup saya, ia kelihatan mustahil. Bagaimanapun, saya hanya mahu memberitahu anda bahawa saya tidak akan membiarkan anda pergi. Saya lebih suka anda daripada sesiapa sahaja di dunia.

Cintaku untuk anda mengisi hati saya dengan kegembiraan dan kebahagiaan. Setiap hari saya bangun dan berfikir tentang anda, saya makan tengah hari dan saya fikir anda, saya tidur dengan berfikir tentang anda. Anda adalah segalanya, bayi. Saya suka anda tanpa henti, terima kasih kerana menjadi milik saya.

Adalah baik untuk mencintai dan mengetahui bahwa Anda dikelilingi oleh cinta.
Adalah baik untuk percaya bahwa cinta ini akan bertahan selamanya.

Ada sesuatu tentang dirimu yang membuatku jadi gila. Setiap bagian tubuh dan jiwa Anda sempurna, dan bagi saya tampaknya Anda adalah separuh lainnya. Saya merasa cinta kami akan bertahan selamanya. Anda adalah Sun saya, dan saya tidak bisa hidup sebentar tanpa cahaya Anda.

Ada yang bilang cinta itu kelas berat. Tapi aku tidak merasa seperti itu ketika aku bersamamu. Anda membuat saya merasa sangat lengkap, saya merasa seperti seluruh hidup saya, saya telah mencari Anda. Dan sekarang setelah saya menemukan Anda, saya tidak bisa lebih bahagia. Aku mencintaimu tanpa henti.

Anda telah membutakan saya dengan kecantikan Anda. Saat aku melihatmu, aku menyadari bahwa aku akan menghabiskan hidupku bersamamu. Kepribadian luar biasa Anda membuat Anda benar-benar sempurna, dan saya merasa seperti pria paling beruntung di dunia yang memiliki Anda di sisiku.

Sungguh menakjubkan bagaimana Anda membuat saya percaya pada cinta sejati. Saya dulu berpikir bahwa itu hanya dongeng untuk gadis kecil, tetapi sekarang saya tahu itu nyata. Anda sudah menunjukkan kepada saya, dan sekarang saya mengerti. Terima kasih untuk semuanya, sayang. Aku sangat mencintai kamu.

Saya dulu bermimpi bertemu seorang gadis seperti Anda. Sulit bagiku untuk berpikir bahwa sesuatu seperti itu bahkan dapat terjadi, tetapi pertama kali aku melihat wajahmu, aku menyadari bahwa kaulah satu-satunya. Itu tidak akan pernah berubah, aku janji. Aku cinta kamu.

Aku cinta kamu. Dan saya mengucapkan kata-kata ini karena saya sungguh-sungguh. Sulit bagi saya untuk membiarkan seseorang masuk, hati saya penuh dengan ketidakpercayaan dan saya pikir saya hanya ditakdirkan untuk sendirian. Tapi Anda menyelamatkan saya. Dan saya berjanji untuk mengingatnya sampai akhir zaman.

Saya akan menyerahkan segalanya hanya untuk membuat Anda bahagia. Anda adalah orang yang paling penting dalam hidup saya, dan saya ingin Anda memastikan bahwa saya akan melakukan apa saja untuk melihat senyum yang indah di wajah cantik Anda. Aku mencintaimu sampai kapanpun.

Aku tidak bisa berhenti memikirkanmu, aku tidak bisa berada di tempat lain tetapi bersamamu, aku tahu itu mungkin terlalu banyak, tapi ini Cinta, dan aku mencintaimu, karena kamu adalah segalanya bagiku, dan aku tidak bisa berdiri merindukanmu.

Memikirkanmu saja membuat hatiku berdetak lebih cepat. Mata Anda, senyum Anda, tubuh Anda yang indah dan kepribadian yang luar biasa adalah anugerah Tuhan, saya tidak bisa lebih diberkati dalam kehidupan ini. Anda adalah hal yang paling berharga di dunia ini. Aku sangat mencintai kamu.

Jatuh cinta padamu adalah perasaan yang luar biasa yang membuatku tidak berantakan. Setiap pagi saya bangun memikirkan Anda, dan itu memberi saya kekuatan untuk berdiri dan memulai hari saya dengan suasana hati yang sempurna. Saya bahkan tidak bisa menggambarkan betapa berharganya Anda bagi saya. Aku cinta kamu.

Saya tidak bisa berhenti memandang Anda. Ketika Anda tersenyum, ketika Anda tertawa, ketika Anda bangun di tengah malam dari mimpi buruk, ketika Anda membuat kopi pagi Anda. Dan alasannya adalah - Aku sangat mencintaimu. Anda adalah Sun saya, Bulan saya dan Bintang-bintang.

Anda membuat saya bahagia dalam ribuan cara. Aku mencintaimu ke bulan dan ke belakang, dan aku tidak tahu apa yang akan kulakukan, jika aku kehilanganmu, karena aku merasa seperti aku akan kehilangan seluruh duniaku.

Aku mencintaimu sayang, dan ketika kau tidak bersamaku memegang tanganku, kau ada dalam pikiranku mengendalikan pikiranku, itu sebabnya aku mencintaimu!

Ketika saya memiliki Anda di sebelah saya, saya merasa seperti gadis paling beruntung di dunia,
Dan ketika Anda pergi, pikiran dan hati saya masih bersama Anda!

Saya merasa iri dengan semua orang yang pernah Anda peluk,
Karena untuk sesaat mereka memegang seluruh duniaku.

Sangat indah saat malam tiba,
Ketika bintang-bintang bersinar dalam gelap,
Tapi ini bahkan lebih indah
Ketika cinta itu lahir di hati dua orang.

Apakah bunga tanpa matahari, apakah bumi tanpa langit?
Siapa aku tanpamu, itu sebabnya aku bilang aku mencintaimu.

Mencintai berarti hidup, tidak ada,
Untuk berlari tanpa alas kaki melewati salju
Dan untuk tertawa di bawah guyuran hujan.
Tidak mungkin lebih baik, saya tahu.

Saya merasa sangat senang sekarang,
Karena aku milikmu dan kamu milikku,
Dimanapun aku berada
Kau selalu ada di pikiranku.

Jika seseorang bertanya kepada saya apa arti hidup yang indah bagi saya, saya akan memeluk Anda, menyandarkan kepala saya di bahu Anda dan berkata "Seperti ini!"

Orang yang saling mencintai saling melengkapi dan ini membuat hidup mereka lengkap.
Cinta menghubungkan orang dengan jiwa mereka yang paling dalam.

Cintaku padamu seperti matahari,
Mungkin terkadang ia bersembunyi di balik awan,
Tetapi selalu ada untuk membuat Anda tetap hangat.

Setiap hari pikirkan tentang Anda,
Setiap malam aku memimpikanmu,
Setiap menit aku mencintaimu!

Hidup dan cinta,
Jangan lari darinya,
Dan jika kamu jatuh cinta,
Maka cinta selamanya!

Anda tidak dapat menyangkal bahwa cinta itu ada
Anda tidak dapat menyangkal bahwa itu nyata.
Dan ketika Anda merasakannya, hargai itu
Dan jangan pernah melepaskan pikiranmu!

Saya ingin melupakan semua yang ada di dunia dari ciuman Anda,
Saya ingin tertidur di lengan Anda
Dan lihat wajahmu, saat aku bangun.
Saya bermimpi untuk mencintai dan dicintai, murni dan tulus.
Dan saya berharap mimpi itu menjadi kenyataan,
Karena mimpiku adalah kamu!

Jika saya bisa meminta tiga permintaan,
Saya akan menanyakan hal-hal yang sangat sederhana:
Belajar untuk tidak pernah menyerah,
Ingin lebih dari kehidupan daripada yang saya inginkan kemarin
Dan selalu berada di samping Anda!

Setiap hari saya akan menemukan waktu untuk mengatakan "Aku mencintaimu",
Setiap pagi saya akan mulai dengan ciuman dan kata-kata "Selamat pagi, cintaku".
Dan sebelum jatuh tertidur saya akan memeluk Anda dan berharap Anda "Mimpi indah".

Bertemu dan mengenal seseorang seperti Anda telah membuat saya bahagia dalam jutaan cara.
Dan jika Anda harus meninggalkan saya, saya akan menemukan sejuta alasan bagi Anda untuk tetap tinggal.

Itulah Kaya-kata Bijak Tentang Cinta jika anda tertarik silahkan Copy untuk di share ke media sosial semoga bermanfaat terimakasih :)

Posting Komentar untuk "Kata Kata Bijak Cinta Terbaru 2019 Romantis & Lucu dan Menghibur"

POPULER SEPEKAN

Mengapa Domain Penting untuk Bisnis
Masukin Cowok Bangladesh Tidur Bareng Sekamar, Seorang PMI Dipolisikan Majikan
Cara membuat Bakso dan Bahan Bahan Pembuatan Bakso Enak Sejagat raya Indonesia
VIDEO TKW YG BEGITUAN SAMA MAJIKANNYA YANG SUDAH TUA RENTAN MALAH MELADENI BUKANNYA MELARIKAN DIRI
Cara reset Samsung J1 Ace dan J5 Prime
Gambar
Gambar
Tugas Kliping Tarian Nusantara Lengkap Langsung Print
Tak Sanggup Menahan Nafsu Birahi Seorang Ayah di Kebumen Redup Paksa Putri Kandungnya Yang Masih Belia
Korupsi Dana Bansos Corona, Begini Penampakan Uang 14 M Dalam Koper